Háčkované 3D srdiečko

navod na hackovane 3D srdiecko

Existuje množstvo vzorov na háčkované srdiečka, no mnohé z nich sú zostavené z rôznych typov stĺpikov a sú dosť zložité na háčkovanie. Nebojte sa, toto milené 3D háčkované srdce sa háčkuje len z krátkych stĺpikov a zvládne ho aj začiatočník háčkovania. Tu je návod na háčkované 3D srdiečko, ktoré poteší nielen ako darček na Valentína.

ako uhackovat 3d srdiecko

Návod na háčkované 3D srdiečko

Háčik č. 2 mm, bavlnené priadze rôznych farieb napr. Camila, Katka a pod.

Použité skratky:

MK – magický kruh

RO – retiazkové očko

p. – pridávanie (2 KS do jedného očka)

u. – uberanie (zháčkujeme 2 KS)

Srdiečko háčkujeme po špirále, bez pevného očka na konci radov. Odporúčam si preto začiatky radov označiť. Najskôr uháčkujeme dva rovnaké diely – oblúčiky srdiečka, ktoré potom sháčkujeme a dokončíme srdiečku špičku.

1. rad: MK, 6 KS

2. rad: zdvojnásobíme počet očiek (12KS)

3. rad: 1 KS, p. 2 KS. (18 KS)

4. rad: 2 KS, p. 2 KS. (24 KS)

5. – 7. rad: 24 KS

Ukončíme. Tento diel uháčkujeme ešte raz. Oba kusy spojíme pevným okom a pokračujeme háčkovať opäť po špirále.

1. rad: 48 KS

2. rad: 48 KS

3. rad: u. 2 KS, 8 KS, u. 2 KS, 10 KS, u. 2 KS, u. 2 KS, 8 KS, u. 2 KS, 10 KS, u. 2 KS. (42 KS)

4. rad: u. 2 KS, 6 KS, u. 2 KS, 9 KS, u. 2 KS, u. 2 KS, 7 KS, u. 2 KS, 8 KS, u. 2 KS. (36 KS)

5. rad: u. 2 KS, 5 KS, u. 2 KS, 8 KS, u. 2 KS, u. 2 KS, 5 KS, u. 2 KS, 6 KS, u. 2 KS. (30 KS)

6. rad: u. 2 KS, 5 KS, u. 2 KS, 15 KS, u. 2 KS, u. 2 KS, 4 KS, u. 2 KS, 4 KS, u. 2 KS. (24 KS)

V tomto rade srdiečko vypcháme.

handmade srdiecko hackovane

7. rad: 6 KS, u. 2 KS, 9 KS, u. 2 KS, 5 KS. (22 KS)

8. rad: 5 KS, u. 2 KS, 9 KS, u. 2 KS, 4 KS. (22 KS)

9. rad: 1 KS, u. 2 KS

10. rad: u. 2 KS. Ukončíme a dierku zošijeme. Ak chcete srdiečko ako zápich, dierku nemusíte úplne zošívať, ale nechate priestor na špajlu.

Ak si chcete srdiečko zavesiť, jednoducho uháčkujte pútko z KS takto: vpichnete do stredu  srdiečka medzi dva oblúčiky. Uháčkujte pevné očko, aby ste sa pevne prichytili. KS uháčkujte toľko, aké dlhé chcete mať pútko. Koniec pútka opäť pripevnite pevným očkom do rovnakého priestoru, kde ste začínali.

hackovne 3D srdiecka

Srdiečko si môžete dozdobiť. Ja som použila háčkované krídla, korunku a malú ružičku s listkami.

Bez komentárov

Pridaj komentár

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

*
*