Háčkovaná šatka s lebkami

hackovana satka s lebkami postup na hackovanie

Čaká vás Halloveensky večierok alebo karneval? Aby bol váš kostým dokonalý, treba dbať na detaily. Ručne háčkovaná šatka s lebkami (Lost Souls Skulls Shaw) skvelo doplní váš strašidelný outfit. Schému, podľa ktorej sa šatka s lebkami háčkuje nájdete v článku.

Háčkovaná šatka s lebkami

Na háčkovanie šatky som použila čiernu priadzu Katka a háčik číslo 2,75 mm.

navod ako uhackovat motiv lebky

Šatka sa háčkuje podľa tejto schémy na háčkovanie.

satka s lebkami schema na hackovanie

 

V detailných obrázkoch na boku schémy je červenou farbou naznačený postup na háčkovanie otvorov nosa a očí lebky.

Motív lebky – postup na háčkovanie

Uháčkujeme 10 retiazkových očiek, 4 krátke stĺpiky do krátkych stĺpikov z predošlého radu, 5 retiazkových očiek pre dieru nosa, tri krátke stĺpiky preskočíme, 4 krátke stĺpiky do krátkych stĺpikov z predošlého radu. Prácu otočíme na rubovú stranu a háčkujeme 10 retiazkových očiek, 1 krátky stĺpik do slučky z piatich retiazkových očiek, ktoré sme uháčkovali pre nos, opäť 10 retiazkových očiek a 1 krátky stĺpik do prvého krátkeho stĺpiky zo štyroch, ktoré sme háčkovali ako prvé. Prácu otočíme na lícovú stranu a dokončíme háčkovanie otvorov na oči lebky tak, že pod každú slučku z desiatich retiazkových očiek uháčkujeme 10 krátkych stĺpikov. Ďalej uháčkujeme 10 retiazkových očiek a pokračujeme vzorom troch dlhých stĺpikov a dvoch retiazkových očiek k ďalšej lebke. Nezabudnite tento postup opakovať pri každom motíve lebky.

motiv lebky navod na hackovanie

Moja šatka s lebkami je hotová. Najdlhšia strana šatky má 135 cm, dve kratšie strany majú 94 cm, cez stred má šatka 54 cm. Vzhľadom k dobre riešenému vzoru po okrajoch, šatka nepotrebuje žiadne olemovanie.

hackovana satka s lebkami postup na hackovanie

Bez komentárov

Pridaj komentár

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

*
*