3D háčkovaný návlek na vankúš

hackovany navlek na vankus

3D háčkovaný návlek na vankúš vytvára dokonalú optickú ilúziu. Háčkuje sa zo samostatných častí, ktoré sa nakoniec spájajú. Páči sa vám? Tu je schéma, ako si tento zaujímavý 3D háčkovaný návlek na vankúš vyrobiť.

3D háčkovaný návlek na vankúš

Budete potrebovať háčik číslo 4 mm a priadzu LADA luxus, svetlosivú, tmavosivú a krikľavožltú. Ak sa vám farbené kombinácia nepáči, môžete si zvoliť farby podľa seba. LADA luxus je dosť hrubá, takže práca rýchlo pribúda. Práve pre hrúbku priadze som si musela prispôsobiť vzor, teda háčkovať z krátkych stĺpikov, inak by bol návlek príliš veľký.

ako uhackovat navlek na vankus

3D efekt vytvárajú háčkované časti, ktoré majú tvar diamantu. Háčkujú sa podľa tejto schémy na háčkovanie. Ja som si schému upravila a namiesto dlhých stĺpikov som háčkovala krátkymi stĺpikmi. Vzor sa mi zdal tak kompaktnejší. Ak tiež budete háčkovať krátkymi stĺpikmi, nezabudnite upraviť aj počet začiatočných retiazkových očiek.

schema na hackovanie 3D navlek na vankus

Každá kocka pozostáva z troch uháčkovaných kusov diamantov, ktoré buď zošijete alebo zháčkujete dovedna. Pre zachovanie rovných okrajov treba uháčkovať potrebné množstvo polovičných diamantov. Schému si rozdelíte na polovicu buď vertikálne alebo horizontálne a háčkujete polovičné kusy.

hackovany navlek na vankus postup

Zadnú časť vankúša som uháčkovala krátkymi stĺpikmi celú svetlosivú. Ak sa vám nechce toľko háčkovať, môžete urobiť zadnú stranu z látky.

 hackovany vankus hackovany navlek na vankus

Stačí zháčkovať bočné strany, pripevniť zips a 3D háčkovaný návlek na vankúš je hotový. Vyzerá neotrelo, čo poviete?

  1. Prosila bych vysvětlivky na schématu kosočtverce.Děkuji s pozdravem Kaděrová

    • Oprava: vysvětlivky k schématu:

    • Kolieska sú retiazkové očká.
      Prečiarknutá palička je dlhý stĺpik. Ak sa prečiarknuté paličky spájajú do véčka, treba dlhé stĺpiky zháčkovať. Ak sa rozpájajaú, teda z jedného vedú dve, treba dlhé stĺpiky v tom mieste pridávať.

Pridaj komentár

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

*
*